Місто:
Київ
Графік роботи:
Пн-Пт: 8:00 - 20:00,
Сб-Нд: 10:00-19:00
+38 (050) 528-82-66

Онлайн допомога

Дуже багато корисного підтримки користувачів можна зробити дистанційно, що ми нерідко пропонуємо для економії часу клієнтів. Видалено можна проблему діагностувати або навіть вирішити - зробити ревізію чи оптимізацію програмного забезпечення, оцінити завантаження процесора, температуру нагрівання головних чіпів. В окремих випадках клієнт може під нашим керівництвом щось замінити чи адаптувати.

Оформити заявку
Онлайн допомога

Дистанційна допомога - запорука безперебійної роботи

Давно залишилися в минулому часи, коли на комп'ютерного майстра чекали з нетерпінням і страхом: раптом щось із комп'ютером трапилося щось страшне? Зараз, за ​​найменшої підозри на проблему, ми можемо дистанційно досить точно її діагностувати, і, якщо і не усунути відразу, то досить точно сказати як з нею боротися і скільки це буде коштувати. Якщо ми зі спілкування з клієнтом розуміємо, що зовсім не обов'язково йому везти здалеку свій комп'ютер для отримання допомоги, намагаємося знайти дистанційне рішення. Така взаємодія вигідна для всіх, насамперед для клієнта, який економить час та гроші на поїздці чи поштовому пересиланні.

Детальніше

Поширені запитання

Я боюся дій шахраїв при дистанційному доступі

Побоювання завжди можуть бути, але:

  • ми працюємо не одне десятиріччя і цінуємо репутацію
  • непорядні дії можна зробити з ще більшою ймовірністю, якщо за ваш комп'ютер зловмисник сяде безпосередньо